[vc_gmaps link=”#E-8_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”]

پرسش های متداول

لطفا قبل از ارسال ایمیل و پرسیدن سوال خود ابتدا پرسش های متداول مارا بخوانید.

با توجه به نوع محصول و شخصی سازی های درخواست شده برای نوع پارچه , جنس چوب , رنگ چوب , نوع دوخت پارچه , در طول ۷ الی ۲۰ روز , سفارشات مشتریان عزیز ارسال میگردد. 

 

بعد از انتخاب مبل مورد نظر خود , با شماره تلفن های مربوطه تماس بگیرید تا به صورت کامل راهنمایی بشوید و در صورت امکان میتوانید به فروشگاه اصلی تشریف بیاورید و مبل خود را سفارش دهید . پرداخت ها از طریق درگاه امن IDpay – انتقال وجه به شماره حساب فروشگاه یا پرداخت به صورت حضوری انجام میگردد و به زودی درگاه بانک ملت و بانک های بین الملی جهت سفارشات خارج کشور اضافه میگردد.

شرکت مبلمان الاله دارای مجوز های رسمی میباشد و درحال دریافت نماد اعتماد الکترونیکی برای اعتماد بیشتر شما مشتریان عزیز است . همچنین ادرس فروشگاه در سایت موجود میباشد و در صورت عدم اعتماد میتونید به صورت حضوری به فروشگاه اصلی تشریف بیارید و خرید خودتون رو انجام بدید.

 

بعد از اینکه شما سفارش خود را به پایان میرسونید , سفارش شما به تولیدی فروشگاه فرستاده میشود. اگه محصول درخواستی موجود باشد که سفارش شما طی ۳ الی ۷ روز ارسال میگردد. اگر سفارشتان شخصی سازی شده و دارای تغییرات درخواستی باشد , طی ۷ الی ۲۰ روز برایتان ارسال میگردد.

 

بله . بعد از اینکه سفارش و خریدتون تکمیل بشود , یک کد رسید و کد سفارش برایتان ارسال میگردد و میتوانید با پشتیبانی سایت تماس بگیرید و سفارش خود را از طریق کد رسید خود پیگیر کنید.

 

اگه جواب سوال خود را پیدا نکردید , میتوانید از طریق پنل ایمیل تهیه شده در سمت چپ این صفحه سوال خود را مطرح کنید تا پشتیبانی سایت در اصرع وقت به سوال شما پاسخ دهد. یا با شماره تلفن های زیر تماس بگیرید و سوال خود را مطرح کنید.

شماره تماس : ۰۹۳۶۶۹۷۳۵۵۱ – ۰۲۱۵۵۲۸۰۴۷۹

 

فرستادن ایمیل به ما