از مهم ترین قسمت های هر خانه در هر کجای جهان قسمت پذیرایی و مبلمان آن است که امروز با تحلیل و برسی یک دکوراسیون خوب برای آن در خدمت شما هستیم .

 

مبل نئو کلاسیک
مبل فرانسوی

دکوراسیون پذیرایی

پیش تر در باره اهمیت طراحی داخلی با شما صحبت کرده ایم دکوراسیون مربوط به قسمت پذیرایی حکم شناسنامه و حال و هوای کلی خانه شما را دارد و به عنوان عضو اصلی خانه هائز بیشترین مقدار اهمیت است . با انتخاب های درست در امر طراحی و دکوراسیون صحیح مبلمان میتوانید خانه خود را به یک طراحی کامل تبدیل و از زندگی در این فضا لذت ببرید . برای امر دکوراسیون پیش از جایگذاری صحیح وسایل نیازمند انتخاب درست آن ها بسته به سبک منزل و روحیات و سلایق شخصی خویش دارید . سبک های متفاوتی برای طراحی داخلی منزل شما قابل انتخاب هستند که همه و همه بسته به انتخاب شما قابل دسیابی می باشد .

 

سبک های طراحی

در مورد سبک های طراحی و دکوراسیون داخلی میتوان به دو دسته مادر یعنی مدرن و کلاسیک اشاره کرد . چرا این دو سبک را سبک های مادر می نامیم ؟ چرا که تمامی سبک های طراحی داخلی و دکوراسیون و حتی مبلمان از این سبک ها شروع و به شاخه هایی جزئی تر می رسند . برای مثال در سبک مدرن شاهد مبلمان مدرن و در سبک کلاسیک شاهد مبلمان کلاسیک هستیم در سبک مدرن از رنگ های خنثی  در سبک کلاسیک از رنگ های قدرتمند تر استفاده می کنیم . در سبک کلاسیک مایل به ارائه هرچه بیشتر جزئیات و تجملات هستیم و در سبک مدرن هر چه بیشتر به کارایی و راحتی اهمیت می دهیم . این نمونه تفاوت ها و ویژگی هایی که نام برده شد در هر زیر شاخه سبکی می تواند متفاوت جلوه گر شود که بزودی هر یک از این موارد را برای شما بطور مفصل توضیح خواهیم داد.

 

انتخاب مبلمان

و اما بعد از انتخاب سبک طراحی و دکوراسیون نوبت به وسایل مورد نیاز برای تکمیل آن می رسد . منظور از وسایل تمامی مبلمان منزلی است که برای استفاده روزانه به آن نیاز داریم برای مثال در طراحی کلاسیک و خانه ای پر از گچبری های شلوغ نیازمند مبلمان کلاسیک با منبت های شلوغ برای خودنمایی هستیم . اما در آپارتمانی با متراژ پایین نیازمند یک دکوراسیون مینیمال با مبل های راحتی و تخت خواب شو هستیم . فکر می کنم تا الان متوجه تاثیر سبک بر مبلمان و شیوه قرار گیری این دو عامل طراحی در کنار هم شده اید در ادامه به چیدمان درست مبلمانت در پذیرایی منزل اشاره خواهیم کرد.

 

چیدمان درست

چیدمان درست مبلمان در منزل از آنجایی حائز اهمیت است که شیوه بیان درست سبک طراحی برای میهمانان و ساکنین این فضا می باشد . برای یک دکوراسیون مناسب نیازمند رئایت قوانینی همچون مرکز گرایی هستیم . منظور از مرکز گرایی یعنی نقاط مهم چذیرایی خود را در مرکز شناسایی و هر چیدمانی را به دور این محور انجام دهید . تنها به مبلمان قنائت نکرده و از دکوری هایی چون تابلو برای دیوار ها و ساعت بهره مند شوید و در آخر حفض فاصله مناسب میان اجزائ دکوراسیون شماست . با حفض فاصله هر عضو شما امکان دسترسی به هر یک را دارید و از شلوغ کردن فضای پذیرایی خود جلوگیری خواهید کرد .

 

امیدواریم در این مقتاله به توضیحات کاملی در خصوص دکوراسیون منزل شما اشاره کرده باشیم برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره خرید مبلمانت با شماره۹ ۰۹۱۲۳۲۷۳۴۳۹ تناس حاصل فرمایید .

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *