سبک جدید مبل راحتی

مدل کوین

عرض ادب و احترام خدمت مشتریان و همراهان گرامی گروه تولیدی مبلمان آلاله در خدمت شما هستیم با یک مقاله جدید در رابطه با سبک های جدید مبلمان راحتی .

مبل راحت
مبل راحتی

مبلمان راحتی

مبلمان راحتی از سال ۱۸۰۰ میلادی در خواستگاه خود کشور آمریکا به بلوغ رسید و بازار اصلی خود را پیدا کرد . مبلمان راحتی بر خلاف مبلمان استیل و کلاسیک دارای دسته های پهن و نشیمن های راحت تر بود بعلاوه چوب بسیار کمی در قسمت های بیرونی خود داشت و بیشتر پارچه متریال آن را تشکیل می داد . قیمت مناسب تر این مبلمان نسبت به مدل های کلاسیک نیز از دلایل محبوبیت این سبک خاص شد . طول وعمر و کیفیت این مبلمان را نیز متریال داخلی آن یعنی فریم و نشیمن آن تشکیل می دهند . کلاف خوب درواقع مجموعه ای از اتصالات خوب به همراه چوب مقاوم است و نشیمت خوب ز فوم یا اسفنج درجه یک ساخته می شود. برای دسترسی به مقاله کیفیت مبل راحتی و را ه های شناخت آن کلیک کنید 

انواع مبل راحتی

شناخته ترین مدل از انواع سبک های مبلمان راحتی کاناپه هستند که در ست های مختلف در ابعاد و اندازه های بخصوص تهیع و تولید میشوند کاناپه های سبک جدید مبلمان راحتی در استایل های متفاوت بیسیک . مکانیزم و یا سیستم هستند که از ویژگی های متفاوتی مثل تخت خواب شو ، ریلکسی و استفاده از سیستم های هوشمند برخوردارد و در کنار تک نفره های ساده مورد استفاده قرار می گیرند در ست های ملمان راحتی امروزه توجه طراحان بیشتر بر روی کاناپه ها متمرکز است تا نمونه های راحتی تک نفره.

طراحی جدی

سبک های طراحی مبلمان راحتی در سال های اخیر از الگو های مشخصی پیروی می کند که از نمونه های این عناصر می توان به تناسبات بالا و پایین نشیمن بصورت برابر نام برد . استفاده از چوب راش در قسمت بیرونی نیز از دیگر نمونه های استایل های جدید مبلمان می باشد . انتخاب پارچه این دسته از مبلمان نیز به رنگ های خنثی و رنج خاکستری سفید یا در نهایت کرم و روشن دسته بندی می شوند . لازم به ذکر است که اکثرا دارای بافت های درست و پارچه های با کیفیت هستند تا دوام آن ها را تضمین کنند . استفاده از اسفنج های باکیفیت در قسمت نشیمن و دسته ها نیز به دوام این دست مبلمان کمک بسزایی خواهد کرد .

 

امیدواریم که از خوانش این مقله لذت برده باشید برای دریافت مشاوره خرید و کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره ۰۹۱۲۳۲۷۳۴۳۹۸ تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *