مبل فرانسوی -کلاسیک جذاب

مبل فرانسوی

در خدمت شما هستیم با مقاله تحلیل و برسی مبلمان فرانسوی و مشاوره خرید .

مبل فرانسوی
مبل مدل فرانسوی

تاریخچه مبل فرانسوی

یکی از لوکس ترین و چشم نواز ترین استایل های مبلمان کلاسیک را می توان مبل کلاسیک فرانسوی نام برد که در ابتدا برای اشراف و خانواده های فرانسوی در پاریس طراحی و تولید شدند. امروزه مبلمان فرانسوی را در خانه های طبقات متوسط جامعه گرفته تا فضا های سوپر لوکس و حتی برنامه های تلوزیونی و همینطور نشست های رسمی در کاخ های ریاست جمهوری مشاهده کرد . این یک طراحی همه چیز تمام است . سبک زیبای طراحی باعث شده مورد پسند بسیاری از افراد قرار بگیرد و همچنین ظاهر سنگین و طراحی مطمئن آن باعث میشود بسیار سنگین و رسمی شناخته شود. باید خاطر نشان کرد که مبلمان فرانسوی دارای طراحی های متنوعی است که همه دارای ویژگی های مشترک اما با تفاوت هایی جزئی هستند.

 

مبل فراسوی

مبلمان فراسوی با توجه به جزئیات و دیتیل های طراحی مبلمان با پرهیز از منبت های شلوغ و پر سرو صدا یک ترکیب جمع و جور و راجت را برای شما می سازد که در متراژ های کوچک نیز پاسخگوی دکوراسیون منزل شما خواهند بود . اما اشتباه برداشت نکنید این سبک خاص از مبلمان کلاسیک دست کمی از سبک های دیگر کلاسیک در منظر نشیمن و راحتی ندارد بلکه طراحی خاص آن در قسمت کناره ها به شما امکان دسترسی بیشتر به فضا را می دهد . عدم وجود دسته های بزرگ و شلوغ در این سبک به شما امکان استفاده بیشتر در چیدمان های متفاوت را نیز فراهم می سازد .

 

آیا مبل فرانسوی برای خانه من مناسب است ؟

اگر دکوراسیون شما از سبک نئو کلاسیک یا کلاسیک برخوردار است ، اگر به دنبال یک مبل استیل در فضای پذیرایی کوچک هستید ، اگر اهمیت زیبایی و ظرافت دیزاین برای شما از فاکتور های اصلی خرید مبلمان است . پیشنهاد شرکت تولیدی مبلمان آلاله به شما خرید ست مبلمان فرانسوی است . کیفیت این دسته از مبلمان به دنبال استفاده از چوب راش و فوم سرد بسیار بالاست و طول عمر مفید بالایی را برای شما مصرف کننده گرامی به دنبال خواهد داشت .

 

امیدواریم که در این مقاله مشاوره کاملی در خصوص خرید مبلمان فرانسوی در اختیار شما قرار داده باشیم . برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره ۰۹۱۲۳۲۷۳۴۳۹ تماس حاصل فرمایید .

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *