گروه صنعتی مبل الاله

گروه صنعتی مبل الاله فعالیت خود را با مدیریت برادران یوسفی در سال ۱۳۸۰ اغاز نمود . این شرکت متشکل از تمامی گروه های وابسته به صنعت چوب و مبلمان از جمله منبت کاری , رنگ کاری  ,تکمیل , مونتاژ و کنترل کیفیت میباشد.

مبل الاله با هدف رشد و ارتقاء سطح کیفی و کمی و با بهره گیری از دانش روز طراحی و ایده پردازی و همچنین تکنولوزی های روز تولید و کنترل کیفیت QC  و R&D در صدد بالابردن سطح استاندارد خدمات پس از فروش بعنوان چالش جدی این صنعت تشکیل و پیش روی خود قرار داده است.

در حال حاظر مبل الاله با استفاده از متد های روز اموزش نیروی انسانی و بهره گیری از کارشناسان و مشاورین کارامد در جهت بالابردن رضایت مشتریان گام برداشته و در ادامه این شرکت با دارا بود نمایدنگان فعال در سراسر کشور و همچنین کشور های مجاور از جمله عراق و ازبکستان و تاجیکستان و امارات و کویت سهم قابل توجه ای در زمینه صادرات در این صنعت را به خود اختصاص داده اند.

اصالت و سابقه کاری

شرکت الاله با سالها سابقه در عرصه تولید و پخش انواع مبلمان به اقصا نقاط ایران و با داشتن بیش از چهار شعبه در بازار مبل یافت اباد  تهران , موفق به صدور محصولات خود به خارج از کشور هم شده است . بارها در نمایشگاه های مختلف بین المللی موفق به کسب رتبه های نخست مدیریتی و تولیدی شده است.

مدیریت شرکت الاله با به کار گیری دانش روز مدیریتی در تمامی سطوح صنعت مبلمان و سرویس خواب , شعار تنوع تولید همراه با کیفیت بالا به منظور رضایت مشتری را به عنوان هدف پیش روی خود اختصاص داده است.

از این حیث در جهت رسیدن به این مهم سالهاست شرکت در نمایشگاه های بین المللی داخلی و خارجی را در دستور کار خود قرار داده است , لذا با توجه به نظر سنجی بدست امده از از واحد CRM  خود دارای بیش از ۹۶% سطح رضایت مندی مشتریان در ایجاد تنوع محصول , کیفیت , رنگ و در سالهای اخیر خدمات پس از فروش را کسب نموده است . همین امر باعث دستیابی به بالاترین سطح بازاریابی دهان به دهان گردیده و بیشت رین نوع فروش از مسیر ذکر شده در سیستم بازاریابی انجام گردیده است لذا سهم بسزایی در برندینگ مبل الاله داشته است.

در پایان از خداوند منان سپاسگزار بوده و از پروردگار بزرگ خواهان یاری و همراهی هستیم تا در ادامه به رضایت مشتریان خود مزین شده و با تلاش و ممارست به خود کفایی و کار افرینی دست یابیم.

نحوه خرید و سفارش

در شرکت مبلمان الاله خرید به صورت اینترنتی انجام نمیشود و خرید فقط به صورت تلفنی وحضوری انجام میشود.
شما میتوانید مبل دلخواه خود را از طریق سایت انتخاب کرده و بعد از انتخاب با شماره تلفن هایی که در سایت قرار داده ایم تماس بگیرید و نوع مبل و مشخصات مبلمان خود را انتخاب کنید و تغییرات دلخواه را انتخاب کرده و سفارش خود را ثبت کنید . 

شماره تلفن جهت سفارش :  ۰۹۱۲۳۲۷۳۴۳۹ – ۰۲۱۵۵۲۸۰۴۷۹

 

یا که میتوانید به فروشگاه مرکزی ما مراجعه کرده و خرید را به صورت حضوری انجام دهید.

برای مشاهده ادرس و لوکیشن فروشگاه اینجا کلیک کنید.

محصولات ما

مبل

مبل

مبل راحتی

شیک ترین و بروز ترین مبلمان راحتی و چستر را از ما بخواهید.

مبل کلاسیک

مبل کلاسیک

شیک ترین و مدرن ترین مبلمان کلاسیک را از ما بخواهید.

مبل سلطنتی

مبل استیل - سلطنتی

شیک ترین و بروز ترین مبلمان استیل یا سلطنتی را از ما بخواهید.

سرویس خواب

تخت خواب

سرویس خواب مدرن

شیک ترین  و مدرن ترین سرویس خواب و تخت را از ما بخواهید.

تخت خواب

سرویس خواب راحتی

راحت ترین و بروز ترین سرویس خواب و تخت را از ما بخواهید.

تخت خواب

سرویس خواب سلطنتی

شیک ترین و بروز ترین سرویس خواب سلطنتی و تخت خواب را از ما بخواهید.

 

انواع میز

میز تلویزیون

میز تلویزیون

شیک ترین و بروز ترین میز های تلویزیون را از ما بخواهید.

مبل راحتی چستر

میز جلو مبلی و عسلی

زیبا ترین و مدرن ترین میز های جلو مبلی و عسلی را از ما بخواهید.

میز ناهار خوری

میز غذا خوری و میز کنسول

مدرن ترین و بروز ترین میز های غذا خوری را از ما بخواهید.