کاور مبل

کاور مبل

روزانه وسایل بیشتر و بیشتری در بازار یافت می‌شوند که می‌توانند برای خانه‌های شما بسیار مناسب و کابردی باشند.

این کاورها علاوه براینکه بسیار زیبا هستند و به مبلمان شما ظاهری بسیار متفاوت و شیک می‌دهند، بسیار کاربردی نیز هستند.

کاربردی بودن این کاورها به این صورت است که می‌توانند مبلمان شما را از هر گونه کثیفی، لکه‌ها، خرده نان و غذا و … دور نگه دارند.

کاربرد کاور مبل

اکثر افراد با کثیف شدن مبلمان خانه‌شان و از آن مهم‌تر با شستن مبلمان خود به مشکل بر می‌خوردند. اما حالا شما می‌توانید از این کاورهای بسیار شیک و کاربردی استفاده کرده و نگران کثیف شدن آن‌ها نباشید.

این کاورها علاوه بر اینکه مبلمان شما را از هر گونه کثیفی دور نگه می‌دارند، شستشوی آن‌ها نیز بسیار راحت و بدون دردسر است.

همانطور که همه شما مشاهده کرده‌اید، از این کاورها در رستوران‌ها و هتل‌ها نیز استفاده می‌شود؛ چرا که علاوه بر زیبا ساختن ظاهر مبلمان، باعث تمیز ماندن آن‌ها نیز می‌شوند و همچنین شستشوی این کاورها کاری بسیار راحت‌تر نسبت به شستن و تمیز کردن مبلمان است است.

انواع کاور مبل

  1. انواع کاور مبل ژله ‌ای ؛ انتخابی مناسب برای مبلمان سلطنتی!

در میان انواع کاور مبلمان می‌توان به کاور مبل ژله ‌ای اشاره کرد. به این نوع کاور مبل، کاور طلقی یا ژلاتینی نیز گفته می‌شود. این نوع کاورها برای مبلمان سلطنتی بسیار مناسب هستند. این کاورها نه تنها از زیبایی مبلمان سلطنتی شما کم نمی‌کنند، بلکه با حفظ آن‌ها در برابر گرد و غبار، لکه‌ها و انواع کثیفی‌ها، باعث حفظ ظاهر بسیار زیبای آن‌ها نیز می‌شوند.

کاور مبل ژله ای


کاور مبل ژله‌ای یا پیراهن مبل ژلاتینی از طلق‌هایی نرم و شفاف ساخته می‌شود. این طلق‌های شفاف یا طلق‌های شیشه‌ای، از پلیمر pvc ساخته می‌شوند. کاور مبل ژله‌ای شما پس از اندازه‌گیری و الگوبرداری مبلمان شما برش خورده و دور تا دور آن نواردوزی می‌شود.

شستن کاور یا پیراهن مبل

همان‌طور که گفتیم، شستن کاور یا پیراهن مبل بسیار راحت‌تر نسبت به شستن خود مبل است. اما از میان تمام کاورهای موجود در بازار، شستشوی این نوع کاور یعنی همان کاور مبل ژله‌ای بسیار ساده‌تر است. شما می‌توانید به راحتی با استفاده از یک دستمال نمدار کاور مبل ژلاتینی خود را تمیز کرده و از ظاهر شفاف و ساده آن لذت ببرید.

خرید مبل سلطنتی

این نوع کاور مبل در عین سادگی باعث زیبا بودن مبل شما می‌شود و مبلمان شما را از هر گونه آسیب و کثیفی در امان نگه می‌دارد. پس اگر مبلمان شما نیز سلطنتی است و می‌خواهید هم ظاهر زیبای آن جلوی چشمتان باشد، و هم از آن در برابر گرد و غبار و کثیفی محافظت کنید، استفاده از کاور ژله‌ای را نادیده نگیرید.

  1. کاور مبل پارچه‌ ای ؛ انتخابی مناسب برای مبلمان راحتی!

اغلب پارچه مبلی بسیار سریع خراب شده و از بین می‌روند. رنگ پارچه‌ها به صورتی است که بعد از مدتی بر اثر نشستن زیاد و تمیز کردن و شستن آن‌ها کمرنگ و کدر می‌شوند. همچنین بچه‌های کوچک باعث پاره شدن پارچه مبلمان می‌شوند.

بنابراین بهترین راه برای نو و تمیز نگه داشتن پارچه مبلمان استفاده از کاور یا پیراهن مبل است. یکی دیگر از انواع کاور مبل، کاور مبل پارچه‌ای را می‌توان نام برد. این نوع کاور مبل برای مبلمان راحتی بسیار مناسب است و شما می‌توانید آن را در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف در بازار پیدا کنید.

  1. انواع کاور مبل ضد آب و ضد ضربه

حیوانات خانگی به راحتی و خیلی سریع می‌توانند مبلمان شما را کثیف کرده و به آن‌ها صدمه بزنند. بنابراین باید فکری به حال مبلمان خود کنید؛ وگرنه باید خیلی زود به سراغ خرید مبلمان تازه‌ای بروید! شما می‌توانید تنها با استفاده از یک کاور مناسب و البته شیک از لک شدن مبلمان و هر گونه آسیبی به مبل خود جلوگیری کنید.

برای اینکه بتوانید از مبلمان خود محافظت کنید، می‌توانید از انواع کاور مبل ضد آب و ضد ضربه استفاده کنید. کاور مبل ضد آب و ضد ضربه مبلمان شما را در برابر ناخن‌ها و دهان حیوانات خانگی شما محافظت می‌کند.

خرید مبل کلاسیک
حیوانات خانگی به عنوان مثال سگ‌ها عدات دارند قسمت‌های مختلف مبل را به دندان می‌کشد و باعث آسیب مبل می‌شوند. این حیوانات همچنین می‌توانند با ناخن‌های خود به مبلمان شما صدمه زده و پارچه مبل شما را از بین ببرند. شما می‌توانید به راحتی توسط انواع کاور مبل ضد ضربه و ضد آب از تمامی این صدمه‌ها و همچنین لک و کثیفی‌ها جلوگیری کنید.

این نوع کاور مبل نیز به راحتی قابل شستشو است و نگران درآوردن و دوباره پوشاندن لباس مبل خود نباشید! این نوع کاور مبل را به راحتی می‌توانید دربیاورید و دوباره به مبلمان خود بپوشانید. بنابراین اگر شما نیز حیوان خانگی دارید پیشنهاد می‌کنیم حتما از این کاور مبل ضد آب و ضد ضربه استفاده کنید تا مبلمان خود را نو و شیک نگه دارید.

  1. انواع کاور مبل ال شکل

از میان انواع کاور مبل می‌توان به کاورهای مبل مناسب مبلمان ال شکل اشاره کرد. شما می‌توانید حتی برای مبلمان ال شکل خود کاورهای مناسبی تهیه کنید. مبلمان ال شکل انواع و سایزهای مختلفی دارند. شما می‌توانید پس از اندازه‌گیری سایز مبلمان خود به سراغ خرید کاور مناسب مبل خود بروید.

برای این نوع مبلمان از کاورهای پارچه‌ای بسیار استفاده می‌شود که علاوه بر طرح و رنگ بسیار زیبایی که به مبل شما می‌بخشند، می‌توانند از مبلمان شما محافظت نیز کنند.

  1. انواع کاور مبل از جنس چرم

بسیاری از افراد طرفدار چرم هستند و دوست دارند که در تمامی وسایل خود از چرم استفاده کنند. این افراد حتی اگر در هنگام خرید مبلمان خود، مبلمان چرم خریداری نکنند، بدون شک اگر بخواهند لباسی برای مبل خود تهیه کنند به سراغ جنس چرم خواهند رفت.

این افراد به دنبال اشرافیت و القای حس ثروت هستند که چرم به خصوص چرم به رنگ قهوه‌ای به خوبی می‌تواند این حس اشرافیت را القا کند. چرم نشان دهنده اشرافیت است و به خوبی می‌تواند پاسخگوی انتظارات شما باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *