خرید مبل استیل

خرید مبل استیل

استفاده از رنگ طلایی در چوب مبل بستگی به این دارد که شما تا چه اندازه به خانه های سلطنتی و

چیدمان کلاسیک علاقه داشته باشید. اگرمبلمان استیل و یا مبل های سلطنتی داخل فیلم ها برای شما جذاب

است و به سمت این نوع دکوراسیون جذب می شوید، بنابر این شما به این سبک چیدمان مبل علاقه مند

هستید. استفاده از مبلمان کلاسیک و سلطنتی بستگی به داشتن فضای مناسب برای چیدمان این سبک

مبلمان دارد. اگر شما فضای کافی برای چیدمان این مبلمان را در فضای داخلی منزلتان دارید، می توانید این

سبک دکوراسیون را در منزلتان اجراکنید. یکی از مهم ترین نکات که در انتخاب مبلمان کلاسیک و یا

همان مبل های سلطنتی باید توجه کرد ترکیب رنگ طلایی برای چوب مبلمان است. مبل سلطنتی در منزل

احساس آنتیک و قدیمی بودن را در فضای منزلتان بوجود می آورد. وقتی به پایه ها و دسته های این

سبک مبلمان دقت می کنید، می بینید که تمامی آنها کار دست است.یکی از ویژگی هایی که مبلمان استیل و

سلطنتی را از سایر مبلمان متمایز می کند، هنر دستی است که در این سبک مبلمان استفاده می شود. مبل

سلطنتی به دلیل خاص بودن طراحی و سبک چوب و رنگ مبلمان جذابیت خاصی در بیننده ایجاد می کند.

مبلمان کلاسیک طلایی به دلیل خاص بودن مخاطبان خاصی دارد و معمولا افرادی که به زندگی سلطنتی

علاقه دارند بیشتر از این سبک مبلمان در دکوراسیون داخلی منزلشان استفاده می کنند. به همین علت است که در فضاهای لوکس مانند هتل های چند ستاره اغلب از این سبک مبلمان استفاده می شود. یکی از اصلی ترین رنگ ها در مبلمان به سبک کلاسیک رنگ طلاییست، مبلمان فریبنده و لوکس با ظاهری طلایی و باشکوه.رنگ طلایی لوکس ترین رنگ دنیا است و در هرفضایی که استفاده می شود، آنجا را لوکس می نماید. استفاده از رنگ طلایی در مبل سلطنتی در دکوراسیون داخلی احساس وقار را در شما بیدار می کند. در مبلمان کلاسیک و یا مبل سلطنتی، رنگ طلایی بیشتر در قسمت چوب مبل و یا منبت کاری های مبل استفاده می شود. رنگ طلایی برای مبل به دو دسته ی سرد و گرم تقسیم می شود. رنگ طلایی گرم دارای مقداری تناژ مسی و کاراملی می باشد اما در رنگ طلایی سرد بیشتر تناژنقره ای به کار رفته که باعث می شود رنگ طلایی چوب مبل زردی کمتری داشته باشد. رنگ قهوه ای با همه تنالیته های آن در کنار رنگ طلایی باعث ایجاد دکوراسیونی خیره کننده می شود. معمولا مبلمانی که چوب به رنگ قهوه ای و طلایی دارند,جلوه ی زیبایی در دکوراسیون منازل دارند.

مبل سلطنتی و استیل احساسی آنتیک و قدیمی را بوجود می آورند. وقتی به پایه و دسته های کار شده آن خوب دقت کنید، می بینید که تمامی آنها کار دست است. یکی از ویژگی های مهم آنها که از سبک مدرن کاملا متمایز است هنر دستی است که استفاده شده است. مبل سلطنتی به علت خاص بودن، مخاطبان خاصی دارد و افرادی که به سبک زندگی سلطنتی علاقه خاصی دارند، بیشتر از این سبک مبلمان در دکوراسیون داخلی استفاده می کنند. به همین علت است که در فضا و مکان های لوکس مانند هتل های چند ستاره لوکس دنیا از مبل سلطنتی زیاد دیده می شود. رنگ طلایی، لوکس ترین رنگ دنیا در هر فضایی که استفاده شود، آن جا را لوکس می کند. استفاده از رنگ طلایی در مبل سلطنتی در دکوراسیون خانه احساس وقار را در شما بیدار می کند و نیرویی می دهد تا با سرزندگی در فضا حضور داشته باشید. این رنگ در دکوراسیون درخشش خاصی دارد و به فضایتان جلوه ای ویژه می دهد. استفاده از مبلمان سلطنتی با رنگ طلایی بیشتر روی منبت ها، ابزارهای چوبی و پر نقش و نگار به کار می رود. استفاده هوشمندانه از رنگ طلایی در دکوراسیون منزل فضایی مجلل برایتان بوجود می آورد.


یکی از گزینه های خوبی که برای استفاده به عنوان رنگ هم جوار طلایی وجود دراد، رنگ های گرمی مانند قرمز، نارنجی، زرشکی و مشابه آنهاست. این ترکیب رنگی گرمای بیشتری به فضا می دهد و پیشنهاد می شود از رنگ طلایی سردتری برای این مبل سلطنتی در نظر گرفته شود. همچنین می توانید از لوازم دکوری، کوسن و یا جزییاتی به رنگ های کمی سردتر در دکوراسیون منزل خود استفاده کنید. مبل سلطنتی یکی از عناصر لوکس و شکیل خانه محسوب می شود. در حقیقت یک دکوراسیون مجلل در سبک کلاسیک، هر چقدر هم که از وسایل گران قیمت استفاده کرده باشد اما مبل سلطنتی در چیدمانش قرار نگیرد، آن حس اصلی دکوراسیون های لوکس را نخواهد داشت. رنگ پارچه مبل در مشخص شدن نمای نهایی مبل سلطنتی نقش اصلی را بازی می کند. بغیر از رنگ های خنثی و مرسوم مانند سفید، طلایی و قهوه ای، رنگ های جسورانه تری مانند بنفش نیز انتخاب جالب و هوشمندانه ای بنظر می رسند. اگر دکوراسیون هال پذیرایی منزلتان خنثی است، مثلا رنگ سفید دیوارها، در اینصورت بنفش بسیار زیبا با رنگ سفید ترکیب می شود. ترکیب رنگ بنفش و سفید یکی از طرح های مدرن و بروز بخصوص در اتاق نشیمن و پذیرایی است که توسط بسیاری از طراحان مشهور دنیا مورد استفاده قرار می گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *