خصوصیات یک مبل راحتی

ست راحتی

در این مقاله با معرفی خصوصیات یک مبل راحتی خوب در خدمت شما هستیم .

مدل کوین
مبل راحتی مدل تخت خواب شو

کیفیت مبل راحتی

در مبلمان راحتی و سبک خاص طراحی آن ها که در دسته بندی مدرن قرار می گیرد بیشتر از هر عنصر دیگری نما و پارچه های بیرونی آن به چشم میخورد در حالی که عمر دوام و کارایی یک مبل را فارغ از دسته بندی سبک آن وابسته و فریم و کلباف داخلی آن می دانیم . در مبمان راحتی دو نوع متفاوت کلاف استفاده می شود که در دسته بندی فلزی و چوبی قرار می گیرند . شاید فکر کنید که فریم فلزی همیشه بهتر از یک فریم چوبی است . در حالی که اگر فریم فلزی کیفیت لازم را نداشته باشد از هر فریم چوبی ضعیف تر عمل می کند . کیفیت یک فریم چوبی خوب را جنس چوب و کیفیت یک فریم فلزی خوب را اتصالات آن تضمین می کند.

 

فریم فلزی
کلاف فلزی

 

زیبایی مبل راحتی

مبلمان راحتی فاکتور های زیبایی متفاوتی را ارائه می دهند که شاید کمی با استاندارد های ذهنی ما متفاوت باشند . بر خلاف نمونه مبلمان کلاسیک که فاکتور های مشخص و تعیین شده ای نظیر منبت ، ظریف کاری و چوب کاری مناسب هستند مبلمان راحتی فاکتور های متفاوتی چون تناسبات رنگ و بافت و تکستچر را برای خانه شما به ارمغان می آورند که در نوع طراحی و سبک آن از پارامتر های متفاوتی بهره مند می شوند . رنگ مناسب ،آمیخته با چوب و بافت مناسب پارچه در کنار حفظ تناسبات مناسب با آرگونومی بدن انسان در کنار هم یک زیبایی همه چیز تمام را به طراحی داخلی منزل شما اضافه می کند .

 

 

مبل راحتی
استفاده از بافت چوب و پارچه

 

راحتی مبل راحتی

شاید در کنار هم قرار دادن این دو کلمه مشابه اما متفاوت برای شما هم جالب باشد و برای شما این سوال را ایجاد کند که مگر می شود مبل راحتی راحت نباشد ؟ باور کردنی نیست اما بله . در مبلمان تولیدئی های متفرقه و کارگاه های کوچک دیده میشود که جنس متریال استفاده شده از ابر تا اسفنج درجه سه و یا حتی پایین تر استفاده میشود به شیوه ای که شما پس از نشستن بر روی مبل بر روی آن فرو رفته و یا حتی در قسمت دسته ها که اسفنج کمتری استفاده شده کلاف مبل را حس می کنید! یک مبل راحتی با کیفیت از فوم سرد بهره می برد زه کشی مناسب دارد و اگر لازم باشد دارای فنر های لوله ای در قسمت نشیمن است . مواردی که ذکر شد باعث راحتی .و دوام و هر چه کاربردی تر بودن ملمان منزل شما می شود . برای مطالعه مقاله مربوط به ویژگی های مبل راحتی کلیک کنید

 

ست راحتی

 

امیدواریم که در این مقاله اطلاعات مفیدی در رابطه با مبل راحتی و عناصر زیبایی موجود در آن در خدمت شما قرار داده باشیم . برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان با شماره ۰۹۱۲۳۲۷۳۴۳۹ تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *