خرید مبل کلاسیک

خرید مبل کلاسیک

مدرنیسم و مبلمان

خرید مبل کلاسیک مدرنیسم یک تغییر جدی در عرصه هنر ایجاد کرد و طرح‎های خیال‎پرور پیش از جنگ جهانی اول را به سمت طراحی‎هایی با حداقل نقش و تزیین برد، اگرچه ریشه های مدرنیسم بسیار پیشتر از آن شروع شده بود.

خرید مبل سلطنتی

عناصر طراحی به حداقل آن کاهش پیدا کرد و ریزه‎کاری‎های به کار رفته در طرح‎هایی به شکل حیوانات و بال فرشتگان جای خود را به الگوهای هندسی، تک رنگی و خطوط متحدالشکلی داد که پایه‌ای‎ترین طرح‎ها را بدون هیچ خط و نقش اضافه‌ای روایت می‎کردند.

این تغییر رویکرد بزرگ نه تنها در عرصه مبلمان، بلکه در تمام جنبه‎های زندگی به وقوع پیوست؛ از هنر نقاشی گرفته تا ادبیات، موسیقی و معماری.

کاناپه های تخت خواب شو

خرید کاناپه تخت خواب شو

امروزه سرعت و پیچیدگی زندگی نسبت به گذشته بیشتر شده است. بنابراین بیش از گذشته نیازمند احساس راحتی در خانه هستیم از سوی دیگر شاهد کوچک شدن فضای خانه در شهرهای بزرگ هستیم. اما چگونه می‌توان خانه‌های کوچک را به گونه‌ای چید که در آن احساس راحتی زیادی داشت؟ آیا در این خانه‌های کوچک می‌توان هم گنجه هم مبلمان و هم تخت و هم کتابخانه را گنجاند؟ اینجاست که دوباره همچون گذشته -همانطور که پیش از این تاریخچه مبل در جهان برای ما روایت کرد- اقتضائات روز موجب دگرگونی در عرصه مبلمان می‌شود و شاهد انوع مبلمان چند منظوره هستیم؛ مبل‌های بازشویی که به تختخواب تبدیل می‌شوند و آن‌ها را با نام مبل‌های تختخواب شو می‌شناسیم، مبلمان‌هایی که ترکیبی از مبل و گنجه، مبل و کتابخانه و یا حتی مبل و میز هستند و …

امروزه علاوه بر خانواده‎هایی که در منازل استیجاری زندگی می‌کنند، افرادی نیز وجود دارند که در خانه‌های موقت اسکان می‌نمایند. همچون افرادی که به جهت کار یا ادامه تحصیلات به شهر دیگری سفر می‌کنند و ناگفته پیداست که این افراد ترجیح می‌دهند که وسایل کمتری داشته باشند تا جابه جایی برای آنها راحت تر باشد و بنابراین مبلمانی کاربردی و راحت و در عین حال چندمنظوره، سبک و جمع و جور می‌تواند برای آن‌ها عالی باشد…

جهت خرید مبل کلاسیک و خرید مبل سلطنتی و استعلام قیمت ها با مبل آلاله تماس حاصل نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *