خرید مبل کلاسیک قیمت و انواع آن

خرید مبل کلاسیک

وزن مبل کلاسیک

از مزیت های خرید مبل کلاسیک می توان به وزن کمتر آنها نسبت به مبل های سلطنتی اشاره کرد، چون در این مبلمان از چوب کمتری استفاده می شود، در اکثر مواقع به طرز شگفت آوری وزنی پایین تر را دارا هستند. این مسئله این امکان را ایجاد می کند کسانی که قصد جابه جایی را دارند و یا احتمال نقل مکان و یا اسباب و اثاثیه را دارند و مبلمانی همچون سلطنتی برای خانه ی خود و با همان کیفیت داشته باشند، بتوانند استفاده برند.

قیمت مبل کلاسیک

قیمت مبلمان کلاسیک در مقایسه اکثر مدل ها از مبلمان سلطنتی ارزان تر بوده است، آن هم به علت چوب کمتر به کار رفته و یا دیگر عواملی مثل منبت، پارچه، تشک، نوع چوب و … این مسئله این امکان را برای بسیاری از سخت پسندانی که مبل های گران سلطنتی مثل شاهی و یا شهناز و … را تنها می پسندند و به کمتر از آن هم را ضی نمی شوند، امکان خرید و ارضا پیش آید.

خرید مبل سلطنتی


از مزیت های دیگر مبلمان کلاسیک می توان به تعداد نفرات یک ست کامل این مبلمان نسبت به سلطنتی و راحتی اشاره کرد، معمولا این مبلمان علاوه بر نمای جذاب و زیبا و تنوع بسیارشان در تعداد هفت نفره عرضه می گردند، در صورتی که مبل استیل تنها نه نفره عرضه می گردند.
تنوع مبل کلاسیک بسیار بوده است که چه در مبل راحتی مدرن، چه سنتی توان رقابت با مبل های برتر استیل را دارا می باشد.

مبل کلاسیک پاپ:

از شاخصه و ویژگی مبل کلاسیک پاپ می توان به کیفیت بسیار بالای کلاف چوب این مبلمان اشاره کرد که تمام راش است و از منبت کاری ظریف و جالبی بهره برده است.
از دیگر ویژگی مبل کلاسیک پاپ می توان به فوم با کیفیت اشاره کرد که در آن استفاده شده است. فوم نوع سرد در این مبلمان استفاده می شود.
مدت دوام این مبلمان به علت متریال ذکر شده که در آن به کار رفته است، قابل توجه است.



مبل کلاسیک فرانسوی:

مبل کلاسیک فرانسوی از چوب روس معمولا ساخته می شود و از کالاهای لوکس محسوب می شود. دارای نمایی فوق العاده جذاب است. فضای شاد و خوشی را می سازد. از پارچه های دارای نقش و نگار چهارخانه و یا کلاسیک در آن استفاده می شود.
ست کامل آن هفت نفره است و می توان برای خلوت گاه و جمع های خصوص بهره برد.
به خصوص برای آپارتمان ها به کار می آیند، چون به باز نشان دادن فضای خانه کمک بسیار می کنند.


خرید مبل کلاسیک راحتی:

از مبل های جذاب کلاسیک محسوب می شود، زیبایی و ظاهر آن به مانند برخی از مبل های استیل، راحتی و آرامش آن به مانند مبل های راحتی.
از پایه های نسبتا کوتاه بهره می برند.
بیشتر قسمت آنها را پارچه پوشش داده شده است و تنها قسمتی از پایه، دسته و تاج، چوب دیده می شود. در عین تزیین خانه راحتی مضاعف را هم به خانه می آورد.


مبل کلاسیک تاج:

مبل کلاسیک تاج از انواع مبل ها وجود در بازار است که معمولا به دلیل چوب با کیفیت به کار رفته ی در آنان و همچنین منبت کاری استثنایی این مبلمان را از دیگر مبلمان متمایز کرده است.
مبل تاج از جنس چوب تاج بوده است و برای جذابیت و تزیین خانه از منبت کاری خاص و پیچیده ای بهره می برد که همین موجب قیمت کمی گران تر آن می شود.
این دست مبلمان هفت نفره بوده و از میز جلو مبلی چوبی و سنگین با رنگ و لعاب محسوس بهره می برد.
به علت چوب با کیفیت به کار رفته در آن و ضخامت بیشتر کلاف چوبش، مدت دوام این مبلمان طولانی می باشد.


مبل کلاسیک رمانتیک:

معمولا از چوب روس این مبلمان را در دست ساخت قرار می دهند.
این ملمان هفت نفره و با ترکیب کاناپه سه نفره، کاناپه دو نفره، دو عدد کاناپه تک نفره عرضه می گردد.
برای شست و شوی آن می توان از آب و کف استفاده کرد.
از ویژگی های مبل کلاسیک را نرمی بسیار هنگام نشستن و آرمیدن است و این مبلمان طوری ساخته شده اند که موجب تیک شدن هر مکانی شوند و دکوراسیون هر خانه و مکانی را دارای روح و احساس کنند. به همین علت اسفنج به کار رفته در این مبلمان بسیار بوده است، و تلاش می شود از اسفنج هر چه با کیفیت تر استفاده شود.


مبل کلاسیک عروس:

مبل کلاسیک عروس را از چوب راش می سازند. مدت دوام این مبل قابل قبول است و همچنین به گران کردن دکوراسیون هر خانه ای برای هر پذیرایی و مراسمی بسیار موثر بوده است.
پارچه ی متریال مبل عروس، پارچه ی یزد است.
به علت متریال با کیفیت و گران استفاده شده در این مبلمان قیمت مبل عروس کمی گران تر است.
برای تشک این مبلمان از فوم سرد بسیار ویژه استفاده می کنند.
مبل عروس در تعیین اصیل بودن هر خانه ای نقش بسزایی دارد و در اصیل بودن هر دکوراسیونی می تواند نقش بسزایی را ایفا کند.
این مبلمان هفت نفره است و به صورت یک کاناپه سه نفره، یک کاناپه دونفره و دو کاناپه تک نفره عرضه می گردد.

خرید مبل کلاسیک


مبل کلاسیک شاهزاده:

مبل کلاسیک شاهزاده از مبل های با دوام و مستحکم است که در ابزار های ایرانی عرضه می گردد. این مبلمان طررفداران خاص خود داراست و در تعیین هر مکانی با برترین دکوراسیون ها به لوکس بسیار نقشی موثر دارد.در مبلمان شاهزاده از برترین چوب یا همان چوب راش چوب مخصوص ساختار یک مبلمان استفاده شده است. برای ایجاد راحتی بیشتر این مبل برای هر مکان و یا فضای باز یا بسته از فوم سرد ویژه استفاده شده است که در جهت راحتی هر چه بیشتر توسط این مبل از تشک دوبل استفاده کردند. این مبلمان هفت نفره است.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *