پنج ویژگی برتر ست مبل مدرن که باید بدانید!

 

 

مبل نقش مهمی در زندگی روزمره ما دارد. از یک فضای نشستن دلپذیر گرفته تا خواب راحت و ایجاد جذابیت و فضایی گرم برای خانواده هایمان. کاناپه ها و مبلمان بخش بزرگی از زندگی و خانه ما هستند.

ما در خانه خود انواع و اقسام مبلمان مانند کمد، میز مطالعه، صندلی و تخت را داریم که اهمیت خود را نیز دارند. علاوه بر این، مبل مرکز جذابیت و گرامی داشتن لحظات است و راه ارتباط با آن هایی است که دوستشان داریم

مثلا دوست یا مهمان خود را برای مهمانی یا دلایل دیگر دعوت می کنید، آنها وارد فضای شما می شوند و در نهایت با دیدن مبل شما متعجب می شوند و واکنش خوشایندی از خود نشان می دهند.

از این رو، مبل مرکزیت خانه است زیرا همان چیزی است که مردم ابتدا می بینند و به آن واکنش نشان می دهند.

اما، همه اینها ویژگی های جذاب بیرونی هستند…! منظورم این است که شما نمی توانید کیفیت، زیبایی و تجربه نشیمن یا ملزومات داخلی تولید مبل ها را از طریق نگاه کردن تعیین کنید.

برای اطمینان از کیفیت ست مبل مدرن خود باید یادگیری خود را با ویژگی های مبل مدرن جلا دهید

پنج ویژگی برتر مبل مدرن که باید در کاناپه های شما وجود داشته باشد را بخوانید و یاد بگیرید.

 


متریال کلاف یا فریم


کیفیت یک مبل با متریال کلاف آن مرتبط است. اغلب انواع مختلفی از مبل ها از نظر متریال مانند چوب سخت، چوب سبک، چوب سخت خشک شده و فلز وجود دارد.

به طور کلی، یک فریم خوب بر تک تک عناصر سازنده مبل تاثیر گذار بوده و داشتن متذیال قوی و مستحکم بسیار مهم است.

 


اتصال فریم مستحکم


همچنین مهم است که بدانید مبل شما چقدر محکم است. آیا می تواند وزن های بیشتری از حد متوسط ​​را تحمل کند. در حالی که اکثر مبل‌های مدرن از متریال محکمی مانند چوب راش برای ایجاد استحکام در طول، عرض و ارتفاع مبل شما استفاده می‌کنند.

مبل مدرن در مقایسه با سبک مبل معاصر، تفاوتی بین اتصالات فریم بر اساس ساختار، فرآیند و طراحی پیدا خواهید کرد. یکی از مزایای اصلی خرید یک ست مبل مدرن حدود ۳۰ درصد بیشتر در دسترس بودن اتصال قاب تقویت کننده است.

 


جنس داخلی کوسن و کفی


در ساخت کاناپه ها، پر کردن کوسن مهم ترین فرآیند برای ساخت مبل با کیفیت و همچنین ارائه پشتیبانی ارگونومیک در انتها است. پر کردن کوسن از کارهای فرعی مختلفی مانند نوع فوم، الیاف پلی استر و پر کردن پر پشتیبانی می کند.

در رویکرد ساخت مبل مدرن یا مطابق با ترند، این روند به صورت استراتژیک دنبال می شود. یک برنامه ریزی دقیق قبل از اجرا انجام می شود.

 

فنر داخلی


در مبل های مدرن، سیستم فنر درجه یک را برای ارائه راحتی و انعطاف پذیری خواهید یافت. سیستم فنر به قسمت داخلی قسمت نشیمن کمک می کند و با پرکننده بالشتک ترکیب می شود تا تجربه نشستن “مطلوبی” را ارائه دهد.

علاوه بر این، یک سیستم فنری خوب در برابر ایستادن مداوم فردی که در طول زندگی نشسته است، به خوبی عمل می کند. سیستم فنر موجود در مبل ها در انواع مختلفی می باشد. واحدهای فنر پیچ‌دار، فنر های پاکتی ، و بافته‌های پلی استری که برای مقاومت بیشتر هستند.

 


چک لیست مبل مدرن


یک پوشش جامد ساخته شده از چوب سخت با کیفیت

اتصالات پوششی که گیر کرده اند و رولپلاک شده اند، با بلوک های گوشه فرو رفته مناطق ضروری.

پمادهای کف، بالش یا الیاف پلی استر درجه یک که محکم و راحت هستند. به همین ترتیب می تواند ترکیبی از چند مورد از این پرکننده ها باشد.

واحدهای فنری زخمی، فنرهای سرپانتین یا تارهای الاستابلتی که درجه انسداد صحیح را برای بیشترین آرامش ارائه می دهد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *