مبل فرانسوی – بهترین مبل برای شما

مدل فرانسوی

مبل فرانسوی از آن دست مبل های جمع و جور و مینیمالیست که هم زیبا و هم راحت طراحی شده. 

 

چرا مبل فرانسوی بهترین انتخاب برای شماست؟

قبل از پاسخ این سوال باید در رابطه با خود مبل فرانسوی با شما صحبت کنم . مبل فرانسوی از نمونه مبل های سبک نئوکلاسیک است که ویژگی شاخص اون استفاده از عامل های اصلی طراحی کلاسیک با شدت کمتر می باشد . در واقع ما در باره یک مبل کلاسیک صحبت می کنیم که علاوه بر حفظ ساختار خود ، از جزئیات بسیار زیاد و طرح ها و دیتیل ها کاسته است.

همه ما با سبک کلاسیک مبل ها یا با نام دیگر اون استیل آشنا هستیم .این مبل ها عناوین دیگری چون سلطنتی نیز داشتند. غالبا بزرگ و پر از منبت بودند و استفاده از رنگ های طلایی در آن ها معمول بود . همچنین بیشتر در ست های ۹ نفره یا بیشتر تولید می شدند. همه این عوامل با حجم زیاد در خانه های آپارتمانی امروزه پاسخ گو نبود بخصوص اینکه در متراژ پایین اصلا امکان استفاده را نداشت و یا درصورت استفاده فضا را کوچک تر از آنچه که بود نشان می داد.

این اختلاف میان سبک ها و عدم هماهنگی آن با خانه های متراژ پایین انتخاب افراد را محدود به مبل های راحتی و یا کمجا می کرد که با ورود مبل های نئو کلاسیک به بازار این عدم تعادل برچیده شد و به مشتریان این امکان را می داد که انتخاب متناسب با علایقشان داشته باشند و سبک طراحی خانه خود را راحت تر انتخاب کنند.

 

مدل فرانسوی
مبل سبک نئو کلاسیک

آیا مبل فرانسوی پاسخگوی همه نیاز های ماست؟

 

بسته به نوع تعریف شما از نیاز این سوال پاسخ های متفاوتی دارد . اگر راحتی زیبایی و سبک های جدید را می پسندید مبل های فرانسوی از بهترین انتخاب های شما هستند . این ست ها معمولا در تعداد هفت نفره و یا بصورت ترکیبی هشت نفره تهیه و تولید می شوند با توجه به حجم کم چوب نمایش داده شده در قسمت های بیرونی معمولا از چوب با شیوه نیکد استفاده می شود تا نقوش آن مشخص شود یا اینکه از شیوه سندبلاست استفاده می شود تا ما امواج چوب را هر چه بیشتر ببینیم و حس کنیم .

این مبل ها علاوه بر نشیمن دارای فریم مناسبی است که با آرگونومی بدن هماهنگ بوده و یک استاندارد کامل را برای شما مصرف کننده گرامی ایجاد می کند . یک نشیمن کامل برای پرکردن زیر زانو و راحتی نشیمن و همچنین پر کردن قوس کمر برای احساس راحتی بیشتر .

 

ست نئوکلاسیک جذاب
ست فرانسوی نئو کلاسیک

 

مبل همه چیز تمام – بهترین انتخاب

مبل فرانسوی بهترین انتخاب برای شماست اگر به یک مبل استایلیش کمجا نیاز دارید. راحتی و زیبایی را در کنار هم می خواهید. از استفاده چوب بطور طبیعی در مبل لذت می برید . یک مبل هماهنگ با آرگونومی بدن نیاز دارید .  متراژ کمی دارید و بیشترین استفاده از آن را می خواهید . از طرفداران مبل های کلاسیک و نئو کلاسیک هستید و در نهایت به دنبال یک مبل زیبا و با دوام می گردید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *