مبل تختخواب شو – یک انتخاب درست 

مبل راحتی تخت خواب شو

مبل تختخواب شو یک اتفاق مثبت در طراحی داخلی 


مبل تختخواب شو

یکی از پرکاربرد ترین مبل ها که با فضای کوچک خانه ها هماهنگ هستند مبل های تختخواب شو نامیده می شوند . همچنین در طی سال ها حضور پر رنگ در بازار مبلمان جایگاه ویژه ای برای خود کسب کرده و مشتریان خاص خود را دارند.

اما قبل از خرید یک نمونه مناسب باید ویژگی های آن را بدانید . علاوه بر رنگ و شکل و جنس و کیفیت ، فاکتور های دیگری نیز در انتخاب شما دخیل هستند. فاکتور های مهمی چون سبک طراحی خانه شما. متراژ فضای شما و همینطور خود فضایی که برای آن به دنبال مبل می گردید نیز دارای اهمیت هستند. برای مثال مبلی که برای یک اتاق کوچک جمع و جور تهیه می کنید قطعا با یک مبل که قرار است در پذیرایی شما قرار گیرد متفاوت اند.

پس باید همه جوره هم در قلب فضا و دکوراسیون شما و هم به دلتان بنشیند. حال که شرایط را می دانیم و فاکتور های مهم انتخاب را در نظر گرفتیم به ویژگی های اصلی این مبل ها می پردازیم .
مبل راحتی
مبل راحتی تختخواب شو

مکانیزم با کیفیت برای باز و بسته شدن

یک مبلمان مکانیزم خوب و باکیفیت باید به آسانی بدون زحمت و سر و صدا و تنها با یک حرکت فرم خود را تغییر داده و به حالت اول بازگردد. قبل از خرید حتما از کیفیت مکانیزم ها مطلع شوید و آن ها را چندین بار تست کنید نمونه های با کیفیت پس از چندین و چند بار تغییر حالت نیز قابلیت های خود را از دست نمی دهند و کیفیت خود را حفظ می کنند. همچنین این مکانیزم ها بیشتر قابل روئیت هستند ،استحکام متریال آن ها را قبل از خرید برسی کنید تا خرید هوشمندانه تری داشته باشید.  

کیفیت نشیمن و تشک مبل

نشیمن بزرگ یا کوچک ، فوم ضخیم یا باریک و یا سفتی و نرمی آن لزوما فاکتور های اساسی اطلاع از کیفیت متریال و ساخت نیست. چه بسا یک مبل با ضخامت کمتر نشیمن راحت تری را همگام با آناتومی بدن داشته باشد. در نتیجه بجای اطلاعات ظاهری اطلاعات بطنی را چک کنید. از کیفیت فوم سوال کنید. در رابطه با شیوه استفاده تنها به سخنان فروشنده قناعت نکنید. مبل و تخت خواب را تست کنید و از راحتی آن مطلع شوید. در حالت کلی میزان سفتی یا نرمی مبل باید در حد متوسط و استاندارد باشد. بدین صورت که نه آنقدر نرم باشد که برای ستون مهره ها مشکل ساز شود نه آنقدر سفت که خوابیدن روی آن را دوست نداشته باشید.  

استحکام فریم مبلمان

احتمالا این فاکتور مهم در نظر شما خوانندگان محترم جایگاه ویژه ای داشته باشد. این مهم از هیچ فردی پوشیده نیست که دوام مبل شمارا کیفیت فرم و قالب اصلی آن تعیین می کند واقعیتی که کیفیت مبل شما را تضمین می کند. در بسیاری از مبل های تخت خواب شو فریم فلزی و چوبی در کنار یکدیگر استفاده می شود تا به استحکام هرچه بیشتر آن کمک کنند. باید دقت داشت که فریم مبل شما چه تماما چوب باشد و چه ترکیب چوب و فلز ، مونتاژ صحیح و کیفیت متریال استفاده شده همواره در درجه بالایی از اهمیت قرار دارند. پس صرفا بخاطر تمام چوب بودن یا استفاده از فلز در این دست مبلمان نمی توان گفت که بهترین و بالا ترین کیفیت را دارند. بسته به هزینه ای که برای میل می کنید متریال بهتر و همچنین مونتاژ قدرتمندتری خواهید داشت.    

یک انتخاب درست

امیدواریم که با خواندن این مقاله اطلاعات مفیدی در رابطه با مبل های تخت خواب شو کسب کرده باشید. شرکت مبل آلاله با تولید و مونتاژ اصولی تولیدات خود تضمین کننده کیفیت مبلمان شما در طولانی مدت می باشد و خیال شما را از کیفیت و سلامت محصولات شرکت راحت می کند . امیدواریم که با در نظر داشتن فاکتور های کلیدی که در این مقاله ذکر شد یک انتخاب درست داشته باشید.      

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *