خرید مبل چستر

چستر

سابقا چندین بار در رابطه با مبل چستر مزایا و معایب آن برای شما در بلاگ آلاله نوشتیم . این بار نیز با شما همراه خواهیم بود برای گرفتن یک تصمیم درست و اصولی.

چستر
مبل راحتی کلاسیک

 

یک مبل کلاسیک راحتی!

مبل چستر یک مبل راحتی شناخته می شود اما از همین ابتدا باید گفت این مبل در دسته بندی راحتی و کلاسیک قرار نمی گیرد . چرا که طراحی کلاسیک و استایل زیبای آن مانند دیگر ست های راحتی نیست و رنگ و بوی متفاوتی دارد . شاید همین چند گانه بودن آن دلیل خوبی باشد برای استفاده و ترکیب این نوع طراحی با دیگر سبک های کلاسیک و راحتی. یک ترکیب فوقالعاده جذاب که نه تنها خودش زیبایی طراحی خاصش را به نمایش می گذارد بلکه ست ترکیبی با خود را چه راحتی چه کلاسیک جذاب تر می سازد.

 

ویژگی های برجسته

مبل های چستر چند ویژگی مشخص دارند که آن ها را از دیگر مبل های کلاسیک و راحتی متمایز می کنند . در قسمت دسته ها  دسته‌های پهن و رول شده ای را شاهد هستیم که میتوان یکی از دلایل بزرگی حجم این مبلمان را همین عامل دانست . ارتفاع برابر پشتی و دسته‌ها از دیگر مواردی است که جزء ویژگی های مبل چستر می باشد که در نمونه های مدرن تر شاید متفاوت تر باشد پشتی و تکیه‌گاه کوتاه اما در تمامی مدل های قدیمی و جدید مبل های چستر وجود داد .نوبت به یکی از شاخصه های اصلی این مبلمان می رسد که دکمه‌های عمیق و ظاهر پر از پستی و بلندی آن است می توان این ویژگی مبل های چستر را امضا این سبک از مبلمان دانست. ابعاد بزرگ ،  نشیمن‌گاه عریض و ظاهر‌ایستا و سنگین نیز از دیگر ویژگی های مبل چستر می باشد.

 

مبل چستر
مبل چستر راحتی

 

استفاده های مشخص در فضا های متفاوت

مبل چستر در فضا های متفاوتی مورد استفاده قرار می گیرید از محیط اداری که نیاز به اندکی حس صمیمیت دارد تا در میان نشیمن یک خانه کوچک برای گرما بخشی و ایجاد حس صمیمیت . به طور کلی می توان گفت این نوع مبل دارای حس خوبی است که آن را هم به بیننده و هم به کسی که از آن استفاده می کند منتقل می کند این ترکیب فوق العاده می تواند گرما بخش فضای نشیمن خانه شما باشد یا حتی با قرار گرفتن در کنار یک ست کلاسیک علاوه بر افزودن زیبایی بیشتر مکمل خوبی برای آن نیز باشد.

 

مبل چستر به دلیل سبک طراحی و نوع و شیوه قرار گیری اجزاء آن در کنار یکدیگر از مقاومت و استحکام بالایی برخوردار است و حتی در فضا های دیگری چون رستوران ها و کافه ها به دلیل طول عمر بالا و راحتی بی نظیر آن مورد استفاده قرار می گیرد فریم ست های راحتی مهم ترین شاخصه دوام و کیفیت آن ها هستند که مبلمان چستر از بهترین های آن را داراست.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *