میز نهارخوری راحتی

مبل و میز ناهارخوری ست
امروز با معرفی یک ترکیب جذاب در خدمتتون هستیم یعنی مبل راحتی و میز نهارخوری که از ترند های دوست داشتنی یک سال اخیر شناخته می شود.

یک ترکیب عالی

علت وجود این ترکیب جذاب درواقع  ترکیب سبک ها و جیدمان ها در سال های اخیر مربوط به طراحی داخلی باعث شد اقدامات بی سابقه ای در طراحی ها انجام شوند. از نمونه این ترکیبات بی سابقه می توان استفاده از مبل فرانسوی و چستر در کنار یکدیکر را نام برد دنیای مبلمان میز نهار خوری نیز از این ماجرا جدا نبود و خیلی زود شاهد ترکیبات آن ها بودیم همانند استفاده از صندلی چند نفره پشت میز و یا استفاده از صندلی های متفاوت برای یک ست نهار خوری اشاره کرد . در ادامه به تحلیل بیشتر این ترکیبات می پردازیم.

عوامل دخیل در ترکیب

معمولا نشیمنگاه و کف مبل های راحتی عمیق و عریض طراحی می شوند . در نتیجه فاصله ای متفاوت از استاندارد قرار گیری بدن شما ایجاد میکند و به شما تجربه استفاده خوبی نمیدهد جون همواره حس می کنید برای رسیدن به میز باید در تلاش باشید در نتیجه ارتفاع این صندلی های راحتی از نمونه های عادی بیشتر است.برای حل این مشکل اما طراحان یا از کوسن های بزرگ استفاده می کنند و یا فوم با ابعاد بزرگ تر . در مورد مدل مبلمان می توان کفت که دسته و تکیه گاه مبل شما مورد های اساسی هستند که باید به آن پرداخت. به طور معمول صندلی های میز های نهار خوری دارای دسته نیستند اما در این مورد ترکیبی ممکن است پشت یک صندلی راحتی کامل بر سر میزی نشسته باشید که تجربه آن با تمامی میز های دیگر از نظر راحتی متفاوت باشد. ترکیب رنگ ، اگر مبل راحتی و میز ناهارخوری شما ست نیست ممکن است در ترکیب رنگ ها دچار مشکل شوید. اما اگر اینطور نیست نگران نباشید در سال های اخیر از رنگ های مکمل هم سطح و خنثی نیز برای ایجاد ست های راحتی و نهارخوری استفاده شده اند و امروزه دیگر خیلی عجیب نیست اگر این موارد را متفاوت در کنار هم قرار دهید. پارچه معمولا برای ساخت میز ناهارخوری و صندلی های آن از مواد اولیه ای استفاده می شود که به راحتی قابل شست و شو و تمیز شدن باشند. در نتیجه اگر قصد دارید مبل راحتی و میز ناهارخوری ست خود را با هم ترکیب کنید بهتر است متریال و جنس پارچه آن را نیز در نظر داشته باشید.   امیدواریم اطلاعات مفیدی در رابطه با این دو فاکتور طراحی داخلی به شما داده باشیم . جهت کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با شماره ۰۹۱۲۳۲۷۳۴۳۹ تماس حاصل فرمایید  

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *