تاریخچه مبل فرانسوی

مبل فرانسوی

در این مقاله قصد برسی و تحلیل تاریخچه مبل فرانسوی را داریم تا اطلاعات بیشتری درباره این مبلمان در اختیار شما قرار دهیم

مبل فرانسوی
مبل مدل فرانسوی

 

تاریخچه مبل فرانسوی

یکی از لوکس ترین و چشم نواز ترین استایل های مبلمان کلاسیک را می توان مبل کلاسیک فرانسوی نام برد که در ابتدا برای اشراف و خانواده های فرانسوی در پاریس طراحی و تولید شدند. امروزه مبلمان فرانسوی را در خانه های طبقات متوسط جامعه گرفته تا فضا های سوپر لوکس و حتی برنامه های تلوزیونی و همینطور نشست های رسمی در کاخ های ریاست جمهوری مشاهده کرد . این یک طراحی همه چیز تمام است . سبک زیبای طراحی باعث شده مورد پسند بسیاری از افراد قرار بگیرد و همچنین ظاهر سنگین و طراحی مطمئن آن باعث میشود بسیار سنگین و رسمی شناخته شود. باید خاطر نشان کرد که مبلمان فرانسوی دارای طراحی های متنوعی است که همه دارای ویژگی های مشترک اما با تفاوت هایی جزئی هستند.

 

ویژگی مبلمان فرانسوی

ویژگی های اصلی مبلمان فرانسوی در واقع عناصر سازنده ایست که میان آن ها مشترک اند که از این نمونه ها می توان به پایه ها و تاج های منبط کاری شده همچنین تزئینات منتبتی کوچکی بر روی پایه ها اشاره کرد . پشتی این مبل ها تقریبا قائم اند و شما را در هنگام استفاده خیلی اتوکشیده و رسمی نگه می دارند. استفاده از پتینه و پولیش و همچنین رنگ های خاص در ایمن مبلمان به چشم میخورند از پارچه های برجسته و طرح پتینه نیز بر روی این مدل طراحی استفاده می شود غالب پتینه های مبل فرانسوی کهنه و پیر هستند. همچنین استفاده از سنگ های مرغوب بر روی میز های بغل میلی و میز های غذا خوری آنها دیده شده .

 

امیدواریم که در معرفی هر چه بیشتر مبلمالن فرانسوی به شما کمک کرده باشیم . برای کسب اطلاعات بیشتر و اطلاع از موجودی نمایشگاه با شماره ۰۹۱۲۳۲۷۳۴۳۹ تماس حاصل فرمایید .

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *