پاف مبل و کاربرد آن در دکوراسیون

خرید پاف

کاربرد پاف مبل و نقش آن در دکوراسیون

پاف ها از عناصر بسیار جذاب طراحی داخلی و چیدمان هستند که کاربرد های بسیار زیادی دارند از پاف برای میز قرار دادن زیر پا و حتی نشیمن استفاده می شود .پاف‌ها عموماً در مدل‌ها و طرح‌های متنوعی تولید می‌شوند وشما میتوانید از مدل های بسیار زیاد و متنوع پاف مد نظر خود را انتخاب کنید پاف‌های سنتی، مخملی، پارچه‌ای، پولک‌دوزی شده، بافتنی و بسیاری نمونه‌های دیگر تنها بخشی از این کالای کاربردی و در برخی مواقع تزیینی به شمار می‌رود.

کاربرد پاف مبل در خانه

پاف مبل کاربردهای بسیاری دارد، که از جمله آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

زیر پایی میز پذیرایی صندلی مهمان میز عسلی

و بسیاری موارد دیگر که می‌توان از پاف استفاده کرد.پاف‌ها طرح و اندازه‌های متفاوتی دارند و شما با توجه به نیاز و سلیقه خود می‌توانید آن‌ها را از فروشگاه‌های سطح شهر و یا فروشگاه اینترنتی مبل آلاله تهیه کنید. از این پاف‌ها به‌ عنوان میز عسلی برای کناره‌های مبل بهره بگیرید و یا از مدل‌های سبک و کم‌حجم به‌ منظور پذیرایی از میهمانان بهره ببرید.

نمونه های دیگر پاف

نمونه‌های دیگر این محصول می‌توانند به‌ عنوان میز پذیرایی مورد استفاده قرار گیرند. این نوع پاف‌ها معمولا بهصورت ساده و صندوقی در بازار موجود هستند. برخی از پاف‌ها بدون پایه و دسته ساخته می‌شوند که شما درزمان نشستن می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید و احتمالا این نوع پاف‌ها را در اتاق نشیمن همراه با مبل راحتینیز دیده باشید.

پاف‌های صندوقی

این پاف‌ها همان‌ گونه که از نامشان مشخص است می‌توانند به عنوان یک صندقچه مورد استفاده گیرند. استفاده ازیک پاف مبل در به وجود آوردن یک دکوراسیون خاص بسیار به شما کمک می‌کند. از این وسیله می‌توانید هم به‌صورت تکی و هم به‌صورت کلی در چیدمان سرویس مبل استفاده کنید.

پاف گرد دکوری

این‌گونه پاف‌ها عموماً به‌منظور زیر پایی و استرحت و یا دکوری مورد استفاده قرار می‌گیرد.از یک پاف گرد کوتاه میتوان به منظور جلوه بخشیدن به محیط در دکوراسیون داخلی بهره گرفت که می‌توان از آن برای استراحت نیز استفاده کرد. شما به راحتی می‌توانید از هر رنگ و طرحی برای این منظور بهره ببرید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *