چرا چوب راش؟!

چوب راش وارداتی

چوب راش یک بافت نامظم موج گونه زیبا با خطوط و گره های خاص است که در برش های متفاوت از آن زیبایی و جلوه خاصی را به محصول چوبی موجود می دهد این نمونه ها که در بازار ایران غالبا گرجستانی ترکی و ایرانی می باشند مصارف بسیار بالایی در صنعت مبلمان دارند.

چوب راش وارداتی
چوب راش وارداتی

 

 

چوب راش چیست؟

در صنایع چوب بخصوص مبلمان از متریال های متفاوتی استفاده می شود اما چوب راش بخاطر وجود استحکام بالای آن ، یک انتخاب هوشمندانه از سوی تولید کنندگان و درودگران می باشد . این انتخاب هوشمند موجب تولید مبلمانی با کیفیت فریم بالا و زیبایی چشم نوازی در نمای آن می شود  . از دلایل استفده از این چوب بی بو بودن آن در قبال رطوبت و گرما می باشد بویژه اگر از بوی چوب خوشتان نیاید. علاوه بر مبلمان و ساخت فریم از این چوب در ساخت انواع میز هم استفاده می شود این میز ها علاوه بر کیفیت بالا سطح پر گره و بافت زیبایی می باشد.

 

 

چرا چوب راش؟!

از دلایل استفاده از چوب راش ، قابل انعطاف بودن و شکل پذیری آن است در صورت نیاز به منحنی و شکل های خاص براحتی ایجاد و پرداخت می شود . این ویژگی به شما امکان ایجاد طرح های متنوع و منبت کاری های جذابی را می دهد که بر روی مبلمان بسیار چشم نواز است.

دوام چوب راش به دلیل تراکم بالا و عدم وجود تخلخل بسیار بالاست . چگالی بالای این چوب آن را در دسته چوب های استحکام منحصربفرد قرار می دهد، این مبل در برابر بریدگی و خراشیدگی دوام بسیار بالایی دارد.ضربه گیری بالای این نوع چوب به قدری مثال زدنیست که حتی در ساخت کفپوش ها هم از آن استفاده می گردد.

چوب راش وارداتی
چوب راش وارداتی

 

چوب راش با توجه به قیمت مناسب تر در دسته چوب های سخت مورد توجه می باشد از نمونه دیگر این چوب ها می توان به افرا ، گردو ،گیلاس و ماهون اشاره کرد . برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد چوب راش و خرید چوب راش وارداتی با شماره ۰۹۱۲۳۲۷۳۴۳۹ تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *